Forum Web Master Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Regulami(23 luty 2007)

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Web Master Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Magik
Administrator
Administrator


Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:47, 23 Lut 2007    Temat postu: Regulami(23 luty 2007)

Jeżeli jesteś związany w jakikolwiek sposób z jakąś organizacją rządow± do walki z piractwem komputerowym lub jakąkolwiek inną grupę spełniającą te funkcje lub jeśli jesteś pracownikiem tych grup Nie możesz wejść do dalszej części serwisu, nie możesz ściągać żadnych plików i nie możesz przeglądać żadnych plików HTML/PHP. Jeśli wejdziesz na strone ( a nie da sie inaczej niż po zaakceptowaniu wszystkich powyższych warunków) złamiesz miedzynarodowe prawo do prywatności (Internet Privacy Act podpisany w 1995) co bedzie znaczyło, że nie możesz rościć prawa do odłączenia naszych ISP(s) ani do ukarania żadnych osób lub firm (darmowych serwerów), na których przetrzymujemy swoje pliki. Nie możesz także sądownie oskarżać żadnej osoby związanej z tą stroną, włączając w to rodzine, przyjaciół autorów strony oraz wszystkich, którzy te strone internetową odwiedzają. Wszystkie pliki umieszczone na tej stronie, prezentowane są wyłącznie w celach promocyjnych. Są to jedynie próbki, które mają Was zachęcić do zakupu. Wykorzystywanie ich w celach komercyjnych jest niezgodne z polskim prawem. Autor serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystywanie zasobów znajdujących się na stronie. Wszystkie pliki zamieszczone na tej stronie nie zostały wrzucone na serwer przeze mnie - właściciela tej strony. Są one własnością osób trzecich (zarówno jak i serwery na których leżą). Ta strona tylko gromadzi linki plików ogólnodostępnych w Internecie. Pliki są tu w celach testowych (lub informacyjnych) i należy je skasować po upływie 24 godzin od momentu ściągnięcia na dysk (w przeciwnym wypadku złamiesz prawo w Polsce). Autorzy serwisu nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za niezgodne z prawem wykorzystywanie zasobów znajdujących sie na stronie. Wszystkie pliki ściągacie na własną odpowiedzialność. Oglądając stronę poniżej oświadczasz, że przeczytałeś powyższą informację i zgadzasz się z nią. Jeżeli akceptujesz powyższe warunki możesz wejść dalej do serwisu. Jeżeli nie akceptujesz natychmiast opuść tą stronę!!

I. Ogólne Zasady

1. Forum służy wymianie informacji, opinii i doświadczeń.
2. Każdy ma prawo zacząć dyskusje na nowy temat lub udzielić odpowiedzi na już istniejący, niezależnie od rangi.
3. Treść nowego tematu powinna być zgodna z przeznaczeniem działu, w którym się znajduje.
4. Temat postu nie powinien zawierać zbędnych znaków, typu: duża ilość wykrzykników pytajników i innego rodzaju znaków lub emotikon.
5. Należy przestrzegać zasady: jeden temat - jeden w±tek. Ułatwi to innym użytkownikom łatwe przeglądanie i czytanie forum.
6. Zalecana, aczkolwiek nie wymagana jest dbałość o poprawną zarówno gramatyczną jak i ortograficzną treść wypowiedzi.
7. Treści publikowane na forum muszą być zgodne z polskim prawem (wszystkie materiały multimedialne typu: mp3) muszą być usunięte po odsłuchaniu w ciągu 24H. Materiały te służą tylko promocji i mają zachęcić usera do kupna oryginału.
8. Zabrania się publikowania na forum treści i materiałów wulgarnych, pornograficznych, nieetycznych, obrażających czyjeś uczucia religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe. Dotyczy to wszelkich treści wprowadzonych na forum przez użytkownika - w wiadomościach, pseudonimie, podpisie, emblemacie i innych.

II. Użytkownicy

1. Zabrania sie używania słów wulgarnych w stosunku do innych użytkowników oraz administracji forum, konto użytkownika łamiącego te zasady bedzie całkowicie blokowane.
2. Każdy użytkownik powinien posiadać swój indywidualny avatar.
3. Użytkownik, który dokonał rejestracji ma obowiązek udzielania sie na forum (minimum 10 postów w miesiącu).
4. Nieaktywowane konta użytkowników zostaną usuniete w ciągu miesiąca.
5. Użytkowik który będzie udostepniał nasze linki na innym forum zostaje zbanowany.
6. Użytkownik który będzie reklamował swoje lub inne fora o podobnej lub tej samej tematyce zostanie ukarany ostrzeżeniem.
7. Użytkownik który otrzyma 4 ostrzeżenia automatycznie zostaje zbanowany.
8. W przypadku notorycznego łamania regulaminu konto użytkownika zostanie zablokowane bez wcześniejszego powiadomienia. W zależności od stopnia przewinienia: na stałe lub tymczasowo.
9. Użytkownik nie może usuwać dopisków moderatorów lub administratorów ze swoich postów.

III. Posty I Tematy

1. Administracja ma prawo usuwać posty i tematy (które nie maj± sensu lub sa obraźliwe).
2. Jeżeli chcesz coś dopisać do poprzedniego postu używaj opcji "edytuj".
3. Przed napisaniem postu zastanów sie, w którym dziale ten post powinien sie znaleźć. W przypadku napisania postu w nieodpowiednim dla niego dziale moderator ma prawo go przenieść lub usunąć.
4. Każdy użytkownik ma obowiązek przed założeniem tematu [http], [ftp] lub [p2m] o sprawdzenie czy dany link działa.
5. Wszystkie linki do downloadu podajemy w opcji "Hiden".
6. Przy zakładaniu tematów podajemy dokładne info o wrzucie czyli np. [http] Road Hip-Hop 2005 (2005r) lub np. [p2m] Pezet/Noon - Muzyka Klasyczna (2004r) lub [ftp] Onar - Osobiście (2004r).
7. Do każdego wrzutu podajemy okładke płyty CD i trackliste (na necie nie jest trudno znaleźć okładke i trackliste).
8. Nie piszemy postów w stylu (dzieki, thx, oblukam itd) takie posty beą nagradzane ostrzeżeniem lub banem.
9. Tematy poruszane w poszczególnych działach muszą być ściśle związane z ich tematyką.
10. Każdy użytkownik powinien od czasu do czasu zaglądać do działu z regulaminem ponieważ może on ulec zmianie.

IV. Moderatorzy

1. Zadaniem moderatorów jest pilnowanie porządku i opieka nad przypisanym im działami na forum.
2. Powinni służyć radą i pomocą pozostałym użytkownikom forum.
3. Swoim zachowaniem i zaangażowaniem powinni być przykładem dla innych.
4. Mają obowiązek edytować (zmieniać treść) postów w wypadku, gdy w/w posty zawierają błędy, treści obraĽliwe lub gdy naruszają zasady regulaminu.
5. Mogą usuwać posty innych użytkowników, jeśli jest to uzasadnione w regulaminie forum.
6. Mają obowiązek przenosić nieprawidłowo umieszczone posty do odpowiednich działów.
7. Mają prawo zwrócić uwagę użytkownikowi, jeżeli stwierdzą, iż użytkownik w jakikolwiek sposób narusza regulamin.
8. Mają prawo karać użytkownika ostrzeżeniem, podając wcześniej konkretny powód.
9.Nie mogą pozbawiać korzystania z forum, ani blokować, czy też usuwać konta użytkownika, od tego są administratorzy.
10.Są grupą uprzywilejowaną i należy o tym pamiętać, jednak absolutnie nie mają prawa obrażać i ośmieszać innych, a także jak cała reszta muszą stosować się do regulaminu forum.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Web Master Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1